Katalogy s kosmetikou
Co nabízím?
moje služby
nabídka produktů
Objednávky on-line
REZERVACE
Objednejte si požadovanou proceduru (pokud jste klikli přímo na odkaz je procedura již vybraná a stačí pokračovat v objednávce) a pokračujte dalším krokem na konci stránky objednávkového formuláře.
POTŘEBUJETE SE NA NĚCO ZEPTAT?
Provozní informace
KONTAKTY
PROVOZNÍ DOBA
ÚTERÝ A ČTVRTEK - zavřeno
adresa provozovny
Nádražní 19, 345 61 Staňkov
obchodní podmínky
Kde nás najdete
Všeobecné obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky Salonu Sidonie Staňkov pro masáže, kosmetiku, vizážistiku a pedikúru.
Odpovědný pracovník Zdeňka Janečková, IČO 03341496.
Základní ustanovení
Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem masážních, kosmetických, vizážistických a pedikérských služeb Salonu Sidonie Staňkov, odpovědným pracovníkem Zdeňkou Janečkovou ( dále jen provozovatel )
IČO 03341496, v provozovně Nádražní 19, 345 61 Staňkov a kupujícím poskytovaných služeb ( dále jen kupující ).
Provozovatel poskytuje masážní, kosmetické, vizážistické a pedikérské služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
Nákupem dárkového poukazu nebo telefonickým, případně internetovým objednáním konkrétního termínu služby projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.
Objednávka, využití služeb, ceník
Termín návštěvy
Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem telefonicky, smskou, e-mailem, prostřednictvím online formuláře na webových stránkách Salonu Sidonie Staňkov nebo osobně na recepci. Dohodnutý termín je závazná objednávka. Provozovatel na dohodnutý termín návštěvy zákazníka rezervuje příslušný čas maséra / kosmetičky / vizážistky / pedikérky, kapacitu a předepsanou temperaci salonu.
Přeobjednání
Pokud se z vážných důvodů nemůžete v dohodnutém termínu na objednanou službu dostavit, informujte o tom předem telefonicky, smskou nebo případně e-mailem.
Předčasný příchod
Pokud se dostavíte na dohodnutý termín předčasně, můžeme začít s procedurou dříve pouze v případě, že v salonu zrovna není jiný klient. V opačném případě, se prosím usaďte v čekárně a nabídněte si nápoje, které jsou zde k dispozici zdarma.
Pozdní příchod
Dostaví-li se zákazník po dohodnutém termínu, bude služba provedena ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase.
Absence zákazníka
V případě nedostavení nebo příchodu se zpožděním delším než 15 minut, bude po zákazníkovi požadována úhrada hodnoty rezervované doby ve výši objednané služby, případně bude rovnou odečtena z hodnoty dárkového poukazu nebo bonusu zdarma.
Odmítnutí masáže / služby
Masáž / služba může být odmítnuta v těchto případech:
- zákazník se dostaví na masáž / službu se zjevnými příznaky infekčních onemocnění
- zákazník se dostaví na masáž / službu v podnapilém stavu nebo pod vlivem návykových látek
- zákazník se dostaví na masáž / službu se zdravotními problémy medicínského charakteru
- zákazník se dostaví na masáž / službu v nevyhovujícím hygienickém stavu
Předčasné ukončení masáže / služby
Masáž / služba může být předčasně ukončena, pokud se:
- během masáže / služby u zákazníka objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění
- během masáže / služby u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů
- během masáže / služby bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem
Odchod ze salonu
Salon poskytuje nadstandartní zákaznický časový komfort. S ohledem na ostatní zákazníky salonu se očekává odchod každého zákazníka do 15-ti minut po skončení masáže / služby.
Osobní věci a cennosti
Salon poskytuje nadstandartní zákaznický bezpečnostní komfort. Během celé masáže / služby je z bezpečnostních důvodů salon uzamčen. Provozovatel však za jakékoliv případné ztráty věcí klienta po masáži / služby neručí.
Při odchodu si prosím tedy zkontrolujte, zda máte vše. Například pokud byste si sundali šperk. Po skončení služby a odchodu zákazníka, dochází ihned k úklidu, desinfekci a přípravě prostor na nového klienta. Pokud při tomto úklidu zapomenutou věc najdeme, okamžitě informujeme klienta. Není však v naší moci neustále hlídat, zda někde nezůstalo něco odložené a zapomenuté.
Informovaný souhlas zákazníka
Zákazník je před masáží / službou instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích. Pokud se rozhodne masáž / službu podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas.
Ceník služeb
Ceník služeb je k nahlédnutí v salonu na recepci v katalogu, na webových stránkách a na fb stránkách Salonu Sidonie Staňkov.
Ceny platí pro provozní dobu jak v pracovních dnech od pondělí do pátku, tak i v sobotu a v neděli.
Reklamace služeb
Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.
Dárkový poukaz
Použití dárkového poukazu
Dárkový poukaz lze použít na úhradu libovolné služby z nabídky Salonu Sidonie Staňkov.
U dárkového poukazu s uvedenou nominální hodnotou lze přesný druh a rozsah dohodnout při sjednávání termínu návštěvy nebo před zahájením služby. Popis jednotlivých služeb najdete na webových stránkách salonu, fc stránkách salonu nebo na recepci v katalogu. Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem služby pro ověření platnosti.
Hodnota dárkového poukazu
Dárkové poukazy jsou vydávány buď s uvedenou nominální hodnotou nebo na konkrétní druh služby. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost.
Platnost dárkového poukazu
Dárkový poukaz je platný, pokud nebyla vyčerpána jeho hodnota nebo neuplynula lhůta jeho použitelnosti. Dárkový poukaz lze použít i pro částečnou úhradu s hotovostním doplatkem.
Lhůta použitelnosti
Lhůta použitelnosti dárkového poukazu činí 3 měsíce od data prodeje uvedeného na dárkovém poukazu. Lhůtu platnosti nelze prodloužit, po nevybrání do 3 měsíců dárkový poukaz propadá.
Závěrečná ustanovení
Bezpečnost práce a prevence rizik na pracovišti
Vstupem do provozovny vyjadřuje zákazník souhlas se svou povinností dodržovat pravidla bezpečnosti práce a prevence rizik na pracovišti provozovatele a povinností dodržovat bezpečnostní pokyny obsluhujícího maséra / kosmetičky / vizážistky / pedikérky.
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 2.4. 2024.